Про вебінар:

Бізнес-клієнти — це особливий вид покупців, що мають на порядок вищі вимоги щодо якості продукту. Вони прискіпливіше приглядаються до цін, вашої репутації та вже реалізованих кейсів, а кінцевий результат їх цікавить ще на початковому етапі. Тому продажі B2B мають довший цикл, і вимагають від менеджерів більшого професіоналізму. Адже здебільшого, взаємодія з ним не припиняється ще довгий час після закриття угоди.

7 квітня о 16:00 ми поговоримо як Бітрікс24.CRM допомагає продавати більше компаніям, які працюють у B2B-сегменті та систематизовано управляти довгостроковими угодами, щоб отримувати від них максимальну віддачу.

Бізнес-клієнти — це особливий вид покупців, що мають на порядок вищі вимоги щодо якості продукту. Вони прискіпливіше приглядаються до цін, вашої репутації та вже реалізованих кейсів, а кінцевий результат їх цікавить ще на початковому етапі. Тому продажі B2B мають довший цикл, і вимагають від менеджерів більшого професіоналізму. Адже здебільшого, взаємодія з ним не припиняється ще довгий час після закриття угоди.

7 квітня о 16:00 ми поговоримо як Бітрікс24.CRM допомагає продавати більше компаніям, які працюють у B2B-сегменті та систематизовано управляти довгостроковими угодами, щоб отримувати від них максимальну віддачу.

Буквально по полицях, тему розкладуть експерти:

Дар'я Філоненко

менеджерка освітніх проєктів
українського «Бітрікс24»

Спартак Поліщук

директор та засновник компанії RUBICON. Експерт із впровадження та автоматизації Бітрікс24

На вебінарі розберемо наступне:

Що важливого у роботі CRM для B2B-продажів

З чого складаються класичні етапи B2B-воронки

Необхідний мінімум автоматизації для скорочення циклу угоди

Робота з регулярними угодами у B2B

Генератор документів в Бітрікс24 або спрощення бюрократії всередині компанії

Як аналізувати причини невдач у CRM і для чого це потрібно

Вебінар буде гарантовано корисним для менеджерів з продажів, керівників відділі продажів, маркетологів, власників бізнесу та інших управлінців, які працюють в B2B.

На вебінарі розберемо наступне:

Що важливого у роботі CRM для B2B-продажів

З чого складаються класичні етапи B2B-воронки

Необхідний мінімум автоматизації для скорочення циклу угоди

Робота з регулярними угодами у B2B

Генератор документів в Бітрікс24 або спрощення бюрократії всередині компанії

Як аналізувати причини невдач у CRM і для чого це потрібно

Вебінар буде гарантовано корисним для менеджерів з продажів, керівників відділі продажів, маркетологів, власників бізнесу та інших управлінців, які працюють в B2B.

Записи минулих подій: